2012. augusztus 12., vasárnap

Kecsketejes, shea-vajas szappan száraz, irritált bőrre



Kecsketejes, shea-vajas szappan száraz, irritált bőrre, kedvenc szappantartómban 

Hipp-hopp, repül a nyár: ez a szappan már majdnem 10 napja kész!
Sok shea- és , kakaóvajjal, olívaolajjal, kókuszolajjal, napraforgóolajjal és ricinusolajjal kevertem, pálmaolaj nélkül. Utóbbit a környezetvédők kedvéért hagytam el, bővebben erről itt olvashatsz.


Formába öntés, díszítés után
Gyógynövényként körömvirág került bele, a száraz bőrt ápoló hatás érdekében pedig rózsaszín kozmetikai agyagport is tettem az alsó rétegbe. Mutatós szappant akartam kreálni, így a 3 réteget kakaóporral választottam el, és színes, előzőleg alkotott díszekkel pakoltam meg bőven. A tetejére került néhány ételfestékkel színezett szívecske is, ettől igazán bohó külsőt kapott:)



Ezen a 3 fotón a készítés fázisaiba is bepillantást nyerhettek.
Mondhatom, élvezet volt kigondolni, keverni, díszíteni is!
A szeletelésről már nem is beszélve...!:)


Felülnézetben
A tömb alja


Az illata sem mondható hétköznapinak, mert nem egyfajta illóolajat kevertem bele, hanem mindjárt három félét is:)
Rozmaring, ciprus, citromos eukaliptusz 100%-os tisztaságú illóolajak kerültek bele.


Kellemes, lágy illatot kaptam, amiben egyik sem dominál, és a rozmaring intenzív, átható (már-már: agresszív) illatát finomítja a másik kettő.

Jó kedvemben ugyanebből a masszából varázsoltam 3 db csalános szappant is némi zöld kozmetikai agyaggal, ami a zsíros, és kevert bőrtípusúaknak kedvence lehet majd (az utolsó képen).

Egymás társaságában:)











Kettesben a kiskádban

Ugyanazzal az ápoló hatással, de zsíros bőrre való csalános, zöld agyagos változatban




Szeptember elejétől lesznek használhatóak!

Egészségünkre!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése