2012. november 2., péntek

Kecsketejes levendulaszappan

Ez a levendulaszappan a rejtélyek rejtélye lett számomra...!

Ööööö... Kecsketejes levendulaszappan! :-)
Kecsketejjel, és pálmavajjal. kókuszvajjal, napraforgóolajjal és olívaolajjal, és levendula illóolajjal készítettem. 
A tervem az volt, hogy szép, natúr színű szappant keverek némi lila kozmetikai pigmenttel színezett masszával megmárványozva.
A rejtély az lett - ma is az számomra, és attól tartok, hogy az is marad most már :-) -, hogy fogalmam sincs, mitől lett végül szép, halvány ZÖLD színű az eredetileg lila massza... !

Ööööö... Kecsketejes levendulaszappan! :-)
A kecsketejjel való reagálásra gondoltam, de ezt cáfolja, hogy ugyanebből a masszából miniszappanokat is öntöttem, amik - mondanom sem kell talán! - szép LILÁK maradtak.
Ezt viszont tömbformába öntöttem, és csak szeletelés után derült ki, hogy ZÖLD :-)
Nem is lehetett sejteni, mert a formából kivéve körben még lila volt a színezett réteg, le is fotóztam:

Szép LILA...
... lett volna :-)
No, így jártam. Az érési fázisban a külseje is zöldre váltott.
Na de, milyen gyönyörű ZÖLDre!? :-)))

Ööööö... Kecsketejes levendulaszappan! :-)
A kémia nagyon érdekes tudomány! Tele van meglepetéssel és titkokkal...! :-)
Ilyen előzmények után... - ki tudja? - lehet, hogy használat közben kiderül, hogy a szeletek belseje...
mégis... LILA!? :-)

Cseppet sem búsulok :-)
Ez (számomra) a világ legkülönlegesebb levendulaszappanja: nem csak finom levendulaillatú, de csodaszép, halványzöld márványmintás! :-))
Párját ritkítja, ebben biztos vagyok! ;-)
Arról sem szabad megfeledkeznünk, amikor e darabokat gusztáljuk, hogy a természetes szappan legfőbb értéke nem a külcsín, hanem a jó minőségű beltartalom, ami bizony a helyén van ebben a kecsketejes tisztálkodószerben is.

Ekcémás bőrnek áldás a használata a kecsketej és a levendula illóolaj miatt, de hasznára válik a zsíros bőrűeknek is, szintén a levendula illóolaj tartalma miatt.

Egészségünkre! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése