2012. november 1., csütörtök

Virágmező szappan

"Virágos" szappant szerettem volna készíteni zord, hideg napokra. 

Virágmező szappan
Olyat, amire elég ránézni és beleszagolni, és visszatér tőle az életkedvünk a szürke égboltú, didergős időben is :)
Alapolajakat használtam: kókuszvajat, pálmavajat, olívaolajat és napraforgóolajat. 
Ezt a receptet azért szeretem, mert takarékos, kemény szappan lesz belőle, de nagyon megfelelő a tisztító, ápoló hatása, és jól habzik is.
A színezéshez kozmetikai pigmentet használtam, élénkpirosat és citromsárgát, az illatát pedig " Virágos rét" nevű parfümolajtól kapta. Utóbbi kellemes, nem tolakodó, nem harsány.

Virágmező szappan
Nagyon szeretem a természetes szappanok natúr színező anyagait (agyagporok, gyógynövények, kakaó, algapor, fűszerpaprika, kurkuma, stb), és az illóolajok illatát, de néha kell a változatosság, nem igaz?

Virágmező szappan
Merész, harsányan vidám, könnyed - és minden bőrtípust megfelelően tisztít, s egy lépésben visszazsíroz (de csak a kellő mértékben!).
Hangulatembereknek kimondottan ajánlott a használata ;)

Egészségünkre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése