2012. január 8., vasárnap

Illatozni fogunk

Felújítottam az illóolaj-készletemet, 5 félét szereztem be, és ezek közül 3 teljesen új illat a szappan-repertoáromban :-)

Új illat a Jázmin, a Rózsafa és a Muskotályzsálya.
Mindhárom nagyon jellegzetes, karakteres illat, hamarosan szappanmasszába kerülnek valahányan :-)

Kizárólag 100 %-os illóolajokat használok, ami azt jelenti, hogy semmi egyéb adalék vagy vivőanyag nem kerül a szappanba az illattal.
Gyógyszerkönyvi minőségű valahány!

Az illóolajok, így a felhasználásukkal készült szappanok is - többek között aromaterápiás hatással bírnak.

Az aromaterápiás módszerek közül a 100 %-ban természetes szappanok vonatkozásában a teljes relaxációs élmény hatásáról érdemes tudnunk.
Az illat jó hatással van ránk, miközben a vízzel és bőrünkkel érintkezik, ilyen egyszerű -)

Először a rózsafát és a jázmint próbáltam ki, holnap kivehető a formából mindkét fajta.

Kemény és ápoló szappant terveztem erre a két illatra, mert az utóbbi szappanjaim finom, puha, jól ápoló szappanok voltak, így azután a gyorsan "olvadó" kategóriába tartoztak. 

Most a változatosság jegyében kemény, tartós, de azért megfelelően ápoló hatású receptet terveztem azért, hogy mindenki megtalálja azt a fajtát, amit szeret használni :-)
A kókuszvajon, és pálmavajon kívül shea-vajat és olívaolajat használtam mindkét szappanhoz.
Egyiket hibiszkuszteával és -szirmokkal gazdagítottam, a másik körömvirággal készült.

Hamarosan lesznek fotók is róluk :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése