2012. január 21., szombat

Új ruha

A belbecs mellett fontosnak tartom a külcsínt is, így öltöztettem tegnap este a kis szappan-készletemet :-)
Történt ugyanis, hogy elvarázsolt egy bizonyos, kreatív kellékeket árusító üzlet kínálata. Fütyültem a kint szakadó esőre és elábrándoztam a polcok előtt.
Ami megtetszett, az rögtön el is indította a fantáziámat.




A színes, mintás papírokat tároló polc előtt már láttam is a szappanjaimat piros-fehér pöttyösben és csíkosban pompázni!




Ahogy a magukkal ragadó dolgokkal járni szokott az ember lánya, no, én pont úgy jártam: majdnem lekéstem a buszt, mert észrevétlenül elszaladt az a negyed órácska, amit a boltra szántam :-)


Sajna, keservem ezzel nem ért véget, ugyanis az eső - mit sem törődve az én könnyen elázó, szép, hosszú papírtekercsemmel - szakadt tovább.
Kirohanva a boltból (hja, 4 percem maradt az indulásig!) nem a fejemre húztam kapucnit, hanem a papírgurigámat és a dekupázs-szalvétákat igyekeztem a kabátom és egy szatyor fedezékébe dugdosni :-)
Ja, és a szatyorban egy öt tagú család hétvégi húskészlete is ott volt, mellesleg :-))



A jelenet kissé "miszterbin"-esre sikerült, mert közben magas sarkú csizmában szaporáztam az állomás felé, himbálva a 2,5 kg husit a mellőle hosszan kilógó, bebugyolált tekerccsel, de ki törődött ezzel?! Hiszen megvettem, sőt, ami ennél nagyobb mutatvány volt: szárazon haza is vittem az új szerzeményeket :-)
Én bezzeg reszketősre áztam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése